top of page

אמריקה, יפן וראש השנה

אז מה היה לנו השבוע… גשם, חום, לחות, ה- 11 בספטמבר, שבוע האופנה, יפנים וראש השנה (במבטא אמריקאי ;)).

שבוע האופנה נפתח בניו יורק וברקע יום הזכרון לאסון התאומים.

בכל מקום כמעט ניתן היה לשמוע את אותה השיחה— איך הזמן עובר מהר // תצוגת האופנה המוצלחת של ג׳יבנשי // ואיך אתם עושים את הדג שלכם לראש השנה (שוב.. במבטא אמריקאי) :)

כמובן שניו יורק ציינה וזכרה בצורה מאוד מכובדת את אסון התאומים במיוחד באזור האנדרטה. לא הספקתי לנסוע לשם, אבל לגמרי במקרה, עברתי באזור ה Columbus Circle ב-11 לספטמבר, בזמן השקיעה שצבעה את המגדלים באור סגול מדהים, אז עצרתי לרגע וצילמתי. אחרי שצילמתי, קלטתי שבאופן די מצמרר, עבר בדיוק מטוס בשמיים, שנכנס לי לפריים, ממש קרוב לגורדי השחקים, ממש ב 11 בספטמבר…

September 11

משם המשכתי להסתובב בשדרה החמישית והלכתי לחפש את אחת מחנויות הדגל של חברת Camper. רוב חנויות הנעליים של Camper שביקרתי בהן ברחבי העולם מעוצבות ומעניינות אך מישהו העיר את עיניי והבנתי שאת החנות הספציפית הזו אני חייבת לראות. החנות ממוקמת בשדרה החמישית ועוצבה ע״י הסטודיו היפני לעיצוב Nendo והיא מרהיבה.

את סוף השבוע התחלתי באזור ה Hell’s Kitchen, שזה גם האזור שבו שוכן הסטודיו החלומי של קארים ראשיד.

נפגשתי לבראנץ׳ עם חברה שמתגוררת במרכז העניינים והיא הכירה לי את המקומות השווים באזור. התיישבנו בקפה חדש יחסית ומסתבר שהוא בבעלות שני חבר׳ה ישראלים. אחרי שהזמנו את הקפה שלנו, החברה נתנה לי לעיין במגזין המקומי של השכונה, שאדע מה קורה באזור. דיפדפתי קצת, סימנתי לעצמי כל מיני דברים מעניים ואז גיליתי כתבה רחבה על קארים ראשיד, התרגשתי…:)

Karim Rashid

משם המשכתי להסתובב, לקחתי את הרכבת התחתית לאזור ה West Village. הרבה רכבות לא עבדו בסוף השבוע האחרון, היה חם ועמוס (אבל אין תלונות ;)).

NYC Subway

עליתי במדרגות ה Subway ושמחתי למצוא את עצמי, ממש במקרה, ביריד אוכל יפני. רחוב ארוך עם דוכנים רבים של אוכל יפני, תלבושות, מוזיקה יפנית וגם ספורט.

Japan Fair

Japan Fair

US/Japan Sport

השבוע היה קצר ואת סוף השבוע סיימתי כמובן בארוחה מדהימה וטעימה לכבוד ערב ראש השנה שלנו שנערכה אצל חברים שגרים בניו ג׳רזי. כדי להגיע לניו ג׳רזי שנמצאת מעברו השני של נהר ההדסון, לקחתי את המעבורת שיוצאת מפיר 79. חשבתי שמחכה לי שייט ארוך אך מסתבר שהשייט אורך חמש דקות בלבד. לפחות הספקתי לצלם את העיר המדהימה הזו.

NYC - The City That Never Sleeps

לחדי האבחנה שבכם ולמי שמתעניין, ניתן להבחין בבנין משולש חדש ומדהים שנבנה בימים אלה על גדות הנהר. אתמול עלתה כתבה על הבנין הזה במגזין Designboom. הבנין, W57, מתוכנן ע״י משרד האדריכלים הדני BIG. אתם מוזמנים לקרוא ולהתרשם.

אני מבטיחה לעקוב אחרי התקדמות הבניה ולעדכן.

http://www.designboom.com/architecture/bjarke-ingels-group-big-via-57-west-new-york-courtscraper-construction-video-09-14-2015/

שתהיה לכם שנה מדהימה, מלאה בחלומות והגשמות.

ניפגש בבלוג הבא :)

Featured Posts

Recent Posts

Archive

Search By Tags

Follow Me

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
bottom of page