top of page

באמנות כמו באמנות...

באמנות כמו באמנות אין דבר כזה שאין דבר כזה.. ממש כמו המוטו שלי לחיים :) בסוף השבוע האחרון הלכתי לראות ולחוות אמנות והרבה ממנה.

Elizabeth Dee Gallery, NYC

אני אוהבת את מוזיאון ה MOMA ורק ביום שישי האחרון הייתה לי ההזדמנות לבקר בו. לא הייתי ערוכה לגשם שירד ביום שישי בערב, אבל עושים הכל בשביל לראות אמנות משובחת.

MOMA, NYC

כשהגעתי למומה ראיתי שנותרה לי שעה אחת בלבד לבקר במוזיאון עד לשעת הסגירה, ולכן בחרתי לבקר בשתי תערוכות שמאוד רציתי לראות. האחת, תערוכה מרהיבה בנושא הארכיטקטורה (שאותה אעלה לבלוג בשבוע הבא) והשניה היא פסליו של פאבלו פיקאסו. מוזיאונים רבים הציגו את עבודותיו המרהיבות של פיקאסו ובדרך כלל את ציוריו, הפעם התערוכה מתמקדת בפסליו ומציגה למעלה ממאה עבודות. התערוכה מחולקות על פי תקופות הפיסול בחייו של פיקאסו ומתמקדת בחומרים ובתהליך עצמו. מומלץ להגיע לתערוכה המרהיבה, אני בטוחה שאבקר בה שוב.

כשיצאתי מהמומה כבר פסק הגשם וביום שבת הפציעה השמש ויצאתי לסיבוב גלריות באזור צ׳לסי. היה מושלם!

הגלריה הראשונה בה ביקרתי היא גלרית Paul Kasmin שהציגה את עבודותיו של Frank Stella. התערוכה הנוכחית נקראית SHAPE AS FORM והיא משלבת את בין ציוריו ופסליו של האמן.

NYCFRANK STELLA, Paul Kasmin Gallery, NYC

משם המשכתי להסתובב בצ׳לסי והגעתי לגלריית David Zwirner Gallery שמציגה את מייצגיו של האמן Dan Flavin. על שובם של צבעי הנאון כבר כתבתי..? כתבתי.. חזרו? בגדול! :)

Dan Flavin, DAVID ZWIRNER GALLERY, NYC

בין גלריה לגלריה, הגעתי לחנות המעצבים האהובה עלי ביותר Comme des Garsons. מי שמכיר אותי יודע עד כמה גדולה אהבתי לסגנון האוריגמי והצורות הגיאומטריות - בעיקר בתחום הארכיטקטורה, עיצוב הפנים, הגרפיקה והאופנה. הכניסה לחנות מדליקה והחלל הפנימי אף יותר. לצערי לא ניתן היה לצלם בתוך החנות אך הצלחתי לצלם את אחת השמלות שאהבתי במיוחד.

בהמשך הגעתי לגלרית Jim Kempner Fine Art ששם מוצגות עבודותיה של Carole Feuerman. אני חייבת להודות שהתרשמתי יותר מהפסלים שהוצגו בכניסה לגלריה (אם קראתם את הפיסקה למעלה, אתם אמורים להבין..;)).

Carole Feuerman, Jim Kempner Fine Art, NYC

משם המשכתי לגלרית Sikkema Jenkins & Co שהציגה את עבודותיו של Terry Haggerty. התערוכה מינימליסטית ומרשימה במיוחד. האומן מצייר קווים מונוכרומטיים על תבניות עץ ובפשטות מתוחכמת הקוים המתקפלים והמתפתלים יוצרים צורות ותבניות במקצב משתנה, חלקן אף נראות תלת מימדיות. מומלץ למי שנמצא בעיר עד ה- 17 לאוקטובר.

Terry Haggerty, Sikkema Jenkins & Co, NYC

ולסיום, אם במקרה אתם עוברים ברחוב, מריחים ריח מדהים של עוגיות ורואים תור בכניסה לאיזה שהוא מקום.. כנראה שמשהו ממש טוב קורה שם. וכן, כמובן שנכנסתי לחנות עם ריח העוגיות המופלא ואכן משהו מאוד מאוד טוב קורה שם. וכן, כמובן שרכשתי לי עוגיית שוקלד צ׳יפ חמה, קריספית מבחוץ ונימוחה מבפנים (כזו שכשנוגסים בה, השוקולד החם ממלא את הפה במתיקות מופלאה) וכן, היא הייתה חלומית. היא הזכירה לי את בית הקולנוע בוואנקה, ניו זילנד. בית הקולנוע שמגיעים אליו בעיקר בשביל עוגיות השוקולד צ׳יפ העצומות שאופים במקום ובהפסקה האולם כולו מתמלא בריח העוגיות המצויינות.

Schmackary’s, NYC

Featured Posts

Recent Posts

Archive

Search By Tags

Follow Me

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
bottom of page