top of page

ימים אחרונים בניו יורק

הגעתי לניו יורק לפני ארבעה חודשים, באוגוסט, בקיץ הלוהט. חוויתי את השלכת והסתיו המרהיב וגם את החורף, התקופה היפה ביותר במנהטן לדעתי, תקופת החגים ובמיוחד הקריסמס. חוץ משירי הקריסמס שמתנגנים ללא הרף בכל מקום האוירה בעיר קסומה.

Central Park, NYC

סוף סוף זכיתי לגור בעיר המדהימה הזו. ניצלתי כל רגע ורגע. בכל רגע שהייתה לי הזדמנות ומעט זמן פנוי ביקרתי בגלריות, מוזיאונים ואירועי תרבות ועיצוב בעיר.

Central Park, NYC

כפי שסיפרתי בבלוגים הקודמים, הסיבה העיקרית להגעתי לניו יורק היא מעצב העל קארים ראשיד. קארים הזמין אותי לסטודיו שלו במנהטן והחוויות שחוויתי בסטודיו שלו הן חוויות שאני מניחה שלא הייתי חווה בשום סטודיו אחר בעולם. סוג הפרויקטים שעליהם הסטודיו עובד, סגנון העבודה ומעצבים ממדינות ומתרבויות שונות בעולם.

Karim Rashid & I at his birthday party

אין שני לו לקארים ראשיד, סגנון העיצוב היחודי לו, החזון, המעוף, התשוקה האינסופית לעיצוב, האסתטיקה והחדשנות. הוא כל הזמן יוצר, כל הזמן מייצר ומחדש ותמיד מעורב בהכל. זה מדהים עד כמה הוא מעורב בכל הפרטים הקטנים, איך הוא מוצא את הזמן והאנרגיה, שהרי חלק גדול מהזמן שלו מוקדש להרצאות וביקורים בפרויקטים שעליהם הוא עובד בכל העולם.

Karim Rashid's Studio in NYC

אני חוזרת לארץ לאחר ארבעה חודשים אינטנסיבים שבהם ראיתי, חוויתי, למדתי, ניסיתי, טעמתי וספגתי את כל מה שהעיר זימנה לי. הכרתי אנשים מדהימים וסופר מעניינים, ראיתי ארכיטקטורה משובחת, קלאסיקות, עיצוב מודרני, מנימליסטי, תעשייתי והרבה אמנות מצויינת.

אני חוזרת טעונה באנרגיות מדהימות, מלאה בחוויות, עם תשוקה עצומה להמשיך לעצב (לא דמיינתי שזה שזה יכול להתעצם אף יותר) ובעיקר עם המון רעיונות חדשים ושיטות עבודה חדשות.

לקחתי חלק בפרויקטים מסחריים ופרטיים, גדולים וקטנים ואני מצפה ונרגשת ליישם את כל הרעיונות והידע שצברתי בפרויקטים חדשים בסגנון ועם הערך המוסף שלי.

אין הרגשת סיפוק גדולה יותר מלראות לקוחות מרוצים ומאושרים בסביבה בה הם חיים שאותה אני עיצבתי.

אני מודה לכולכם על הפרגון לאורך כל הדרך, ניפגש ממש בקרוב.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר דרך המייל או דרך הרשתות החברתיות:

yael.p.perry@gmail.com

https://www.facebook.com/YaelPerry.InteriorDesign

https://www.instagram.com/yael_perr...

ניו יורק היא העיר המדהימה בעולם, אבל היי.. אל תשכחו.. יש לנו ארץ נהדרת :)

יעל פרי, ניו יורק 2015

Yael Perry, NYC 2015

Featured Posts

Recent Posts

Archive

Search By Tags

Follow Me

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
bottom of page