top of page

עלים ירוקים

היה קריר השבוע…

הניו יורקרים אמרו שהסתיו הגיע, אך בשבילי ובשביל מספר ישראלים נוספים שפגשתי בעיר, החורף התחיל, שהרי טמפרטורה של 11 מעלות וגשם שאינו פוסק, משמעו — חורף.

Fall in NYC

אז לאחר שבוע גשום במיוחד (בשבילי בכל אופן), ביום ראשון השמש ביצבצה לה מבין העננים והיה תענוג להסתובב ברחובות ובסנטרל פארק הירוק והמלבלב.

Central Park

בדרך לפארק הייתה לי סוף סוף ההזדמנות לטעום את עוגת אלף העלים/הקרפים של ליידי אם.

אם אתם באזור, מומלץ! הקרפים כה עדינים שהם נמסים בפה.

LadyM Cake

החלק המעניין יותר של סוף השבוע היה כשנפגשתי עם אומנית הפסיפס עדנה שגב וחבריה והלכנו למייצג מעניין ועוצמתי במיוחד של היוצרת לורי אנדרסון בפארק אווניו ארמורי.

Laurie Anderson | Habeas Corpus

לורי אנדרסון הציגה את "הביאס קורפוס", יצירה חדשה ופורצת המשלבת וידאו ארט, טקסטים ומוסיקה והיא בוחנת את סיפורו של מוחמד אל ג’רני, אחד העצורים הצעירים ביותר במפרץ גואנטנמו.

המייצג עצמו מתקיים בחלל עצום וחשוך והמבקרים מוזמנים להסתובב בחלל ולפגוש בנגני כינור כשברקע מתנגנים צליליו המקוריים של לו ריד המשלבים גיטרות ומגברים.

Habeas Corpus_Armory

מוחמד אל ג’רני נעצר בשנת 2002 כשהוא בן 14 שנים בלבד. הוא היה עצור במחנה המעצר במשך שבע שנים ועונה לאורך כל התקופה. לאחר שבע שנים הסתבר שההאשמות נגדו אינן מבוססות והוא שוחרר. במהלך המופע של לורי אנדרסון, מוקרן וידאו שבו מוחמד נוכח באולם ומספר את סיפורו. המייצג עוסק בזכרון, זהות אבודה והגמישות של הגוף והרוח.

Habeas Corpus

אתם מוזמנים להיכנס לקישור ולראות את הוידאו —

ובמידה ואתם חושקים בעדכונים נוספים מניו יורק וכל מה שקשור לעיצוב גם במהלך השבוע אתם מוזמנים כמובן להצטרף לעמוד שלי:

https://www.facebook.com/YaelPerry.InteriorDesign

Featured Posts

Recent Posts

Archive

Search By Tags

Follow Me

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon
bottom of page